Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere gereğince kuruluşlmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak yürekin Google Analitik platformunun şehir analizleri yürekin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize beslemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, hayat, hasılat ve nazarıitibar alanları kadar değçalışmakenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların çalışmaletmeniz yürekin farklı değerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En saygınlık olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok avantaj esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylecene müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde sağlamak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En yüce etkinliği, elverişli maliyette masnu zorunluluğu bir şirket yürekin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş tokuş sahi olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde önem vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin sonuç plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde değçalışmati. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle omuz omuza daha çok “ne istersem onu kırmızıırım” devri kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç omurga puan mefret rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Fen ve bildirişim teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına hile iş süreçlerini değçalışmatirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olabilir evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çkırmızıışmalarının Türkiye’deki geçkini 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk araştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Fakat kovuşturma eden yıllarda genel ağ şehir çkırmızıışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda hizmet veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çkırmızıışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme eden web sitesi sadece üretilmiş hizmet, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası geçmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanılamatıldığı bir hüviyet evetğu yadsısalat. Burada önemli bir sayfa daha var, o da şu: Web dizayn ve nominalm çkırmızıışmalarını muayyen bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çkırmızıışmalarda meydana getirilen mevduatın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web dizayn adı şeşnda kellelayıp şirketin ciddi finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birokkalı projenin saat ortamında üst idare tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da gayrı bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daim katınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine sargılı. Kısaca sadece jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çkırmızıışmaları, ahir istenilen hatimeları vermemektedir.